Fakturační adresa:

Pavlína Sehnalová

1. Máje 1164 75661 Rožnov pod Radhoštěm

IČ: 09358307

Nejsme plátci DPH. Jsme osoba identifikovaná k dani

Podnikatelka je zapsána v živnostenském rejstříku v Rožnově pod Radhoštěm

 

Zboží expedujeme do 15:00.

Zboží po zaplacení dodáváme do 8 - 15 pracovních dnů.

Skladovky odesíláme do 48 hodin. 

U dětského zboží může být dodací lhůta delší.

 

Při odeslaní zboží Vás informujeme prostřednictvím emailu.

 

Doprava:

1) Česká pošta (CZ)

Přepravní služba, která Vám zboží dodá až domů do 48 hodin po celé ČR. V případě nezastižení na dodací adrese uloží Vaši zásilku na pobočce České pošty, kde si ji později můžete vyzvednout. O doručování zásilky jste informování emailem.

  • 120 Kč   - v případě 1-3 nebo 5 položek do výšky 5cm dle váhy a objemu zásilky
  • 140 Kč - v případě 3 až 5 a více položek nad 5cm, dle objemu položek 

Balíkovna (CZ)

Výdejní místa viz síť Balíkovny České Pošty. Výdejní místa Balíkovny - 85

2) Zásilkovna (CZ)

Výdejní místa Zásilkovny - 99 Kč

Packeta (SK)

  • Výdajne miesta - 4,5 €

3) Osobní odběr (CZ, SK)

  • Zdarma

K vyzvednutí na adrese:

Budova BP Projekt,

Havlíčkova 234/1,

Valašské Meziříčí 757 01

Ve dny:

  • Pondělí 8:30 – 14:30
  • Středa 8:30 – 14:30
  • Pátek 8:30 – 14:30


Informace ke způsobu dodání zboží

Způsob dodání zboží záleží na volbě kupujícího, kdy kupující uvede způsob dodání zboží v objednávce. V objednávce je uvedena cena a podmínky za dodání zboží. Není-li způsob
a místo dodání oblečků uveden zákazníkem v objednávce, má prodávající právo stornovat objednávku. Více podrobných informací naleznete v obchodních podmínkách.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad tuto skutečnost neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít a je povinen o této skutečnosti ihned informovat odesílatele prodávajícího.

 

Zboží standardně dodáváme v rámci České a Slovenské republiky

 

Platba:

Výchozí měna internetového obchodu je Česká koruna (CZK), cena v EUR vychází z aktuálního kurzu nastaveného provozovatelem internetového obchodu. Měna platby za zboží záleží na volbě kupujícího, kdy kupující může měnu přepínat v horní liště, nebo při volbě platební metody vybere měnu platby za zboží v objednávce.

Bankovním převodem – Zdarma - Platba na základě QR kódu nebo emailové výzvy, kterou Vám zašleme ihned po objednání zboží.

Plaťte jednoduše pomocí QR kódu, který je dostupný pro CZ i SK platby. Jednoduše naskenujte QR kód ve Vaší mobilní aplikaci banky a údaje k platbě se automaticky vyplní.

Platba v CZK

Fio banka a. s.

Číslo účtu: 2901874783/2010

Variabilní symbol: číslo objednávky

 

Platba v EUR

Fio banka a. s.

Číslo účtu: 2002117906/2010

IBAN: CZ6020100000002002117906

BIC: FIOBCZPPXXX

Variabilní symbol: číslo objednávky


Pokud máte stejnou banku, platba proběhne ihned.

 

Nepříjímáme platby v hotovosti. Pouze bankovním převodem.

Pokud platba nebude uhrazena do 3 dnů ode dne vytvoření objednávky, má prodávající dle obchodních podmínek právo objednávku stornovat. Výjimku lze zajistit předchozí domluvou.  

Skladovky uhraďte do 3dnů. Po této lhůtě objednávky s položkou skladem stornujeme. Děkujeme za pochopení.

 

Řešení nepřevzaté objednávky kupujícím

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

V případě nepřevzetí zboží zaslaného prostřednictvím přepravce na základě platné objednávky, vznikne prodávajícímu škoda na poštovném, balném a dalších administrativních úkonech. Tato částka může být přičtena kupujícímu při další objednávce. Prodávající může uplatnit smluvní pokutu po objednateli ve výši až 300 Kč s dodací adresou v České republice za každý jednotlivý případ.

Při nevyzvednutí zásilky kupujícím, nenese provozovatel e-shopu odpovědnost za nedoručení. Dotazy ohledně doručení směřujte k dopravci.

Zásilky v případě nedoručení znovu neodesíláme!

Opětovné zaslaní nedoručené zásilky je možné po domluvě. Kupující je však povinen uhradit náklady vzniklé nedoručením a náklady spojené s novým doručením před opětovným zasláním zásilky.

Pokud se nepřevzetí opakuje, může prodávající odmítnout přijetí nové objednávky kupujícím.

Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány

Uvedené ceny jsou bez DPH. Provozovatel e-shopu není plátcem DPH, je osobou identifikovanou k dani.

 

Produkt přidán do seznamu přání