0. Úvodní ustanovení

Pavlína Sehnalová, dále jen „prodávající" vytvořila tyto smluvní podmínky upravující v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. Vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce www.obleckyprostejinak.cz.

Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

 

1. Kontaktní údaje prodávajícího

Název e-shopu: Prostě jinak

Internetová adresa e-shopu: www.obleckyprostejinak.cz

Provozovatel: Pavlína Sehnalová

Sídlo: 1. Máje 1164, 756  61 Rožnov pod Radhoštěm

IČ: 09358307

DIČ: CZ7960105868 - Jsme plátci DPH

Zapsaná: V živnostenském rejstříku pod Městským úřadem Rožnov pod Radhoštěm dne 23. 07. 2020, živnost číslo 2864/2020/Vi3

Email: prostejinak@gmail.com

Kontaktní adresa: Proste jinak, Havlíčkova 234/1, 757 01 Valašské Meziříčí

Facebook: https://www.facebook.com/pavcaProstejinak/

 

2. Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Zboží po zaplacení dodáváme zpravidla do 8 - 15 pracovních dnů. Zboží ze sekce Skladovky je zpravidla odesíláno do 48 hodin. Pokud zboží ze sekce skladovky nebude zaplaceno do 1 - 3 dnů od data objednávky, má prodávající právo objednávku stornovat.

U dětského oblečení může být dodací lhůta delší.

Cena poštovného je včetně balného.

Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny v článku Doprava a platba.

Každou položku nabízíme ve variantách, dle panenek:

•  Baby Born (miminko, sestřička/bratříček), Panenky 36 cm a Anabell, Minikane 34-37cm, panenky Hannah

Pokud je druh panenek u některé z položek omezen, znamená to, že našíváme položku jen pro dostupný druh panenek.

Položky po objednání prochází láskyplně Prostě Jinou dílnou a věříme, že čas strávený čekáním, Vám vynahradí radost z výrobků Prostě Jinak, které již při jejich našíváním dělá radost nám :) Těšíme se na vás!

 

3. Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní od 8 - 15 pracovních dnů od zaplacení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Kupující je povinen zboží zaplatit a převzít. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. Podrobné podmínky pro převzetí zboží jsou popsány v Reklamačním řádu, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad a potvrzení, jsou odeslány spolu se zbožím v elektronické podobě prostřednictvím emailu info@obleckyprostejinak.cz

Cena a způsob doručení jsou uvedeny v článku Doprava a platba.

 

4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u zákazkového šití na míru. Tz. zboží zákaznicím speciálně upraveného na míru jejich požadavků = dodatečné úpravy na požadavek zákazníka. Tolerance rozměrů od zadání si vyhrazujeme +- 2cm.

Pokud kupující při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (=ve Fakturační adrese vyplní IČ), nemůže uplatnit právo pro odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. V rámci podnikatelské a obchodní činnost je možné produkty řešit úpravou po domluvě s prodejcem.

Zákazník nemá v rámci odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů nárok na vrácení poštovného a balného.

Při odstoupení od kupní smlouvy nebo výměny zboží je zákazník povinen nás předem informovat na email prostejinak@gmail.com

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou a vlastnostmi zboží.

Zboží nesmí jevit jakékoli známky nošení či opotřebení, či dokonce praní, nesmí jevit známky špíny, make-upu či flíčků. Nesmí také jevit známky přílišného pokrčení, jež může mít negativní vliv na cenu a kvalitu při zařazení do opakovaného prodeje (vliv dalšího žehlení z důvodu nevyhovujícího stavu zboží má vliv na sníženou kvalitu výrobku a může vést k nutnému ponížení prodejní ceny při opakovaném zařazení do prodeje)

Vzor odstoupení od kupní smlouvy naleznete na webových stránkách obleckyprostejinak.cz v sekci Reklamační řád.

Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. V odstoupení musí uvést datum nákupu, číslo objednávky/prodejního dokladu, bankovní spojení k navrácení platby.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku odpovídající ceně a stavu vráceného zboží v zákonné lhůtě od doručení zboží a odstoupení od smlouvy, a to na bankovní účet uvedený v odstoupení od smlouvy. Je-li vrácené zboží poškozeno/narušeno porušením povinností kupujícího viz výše popis v odstavci, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku při refundaci

Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu. Náklady k navrácení zboží nese kupující. Zboží vracejte přes Zásilkovnu. Více informaci je v sekci Reklamační řád.

Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit po 7 dnech před dodáním zboží, pokud kupující zvolí jako platební metodu bankovní převod nebo jinou on-line platební metodu a neprovede platbu ve lhůtě, tak aby kupující obdržel platbu do 7 dní od objednání.

Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a/nebo pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím.

Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.

 

5. Práva a povinnosti z vadného plnění

Práva a povinnosti z vadného plnění jsou uvedeny v Reklamačním řádu, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

 

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Základní ustanovení

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Pavlína Sehnalová, IČ 09358307, se sídlem 1. Máje 1164, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm (dále jen: „správce“).

Kontaktní údaje správce jsou

Adresa: Havlíčkova 234/1, 757 01 Valašské Meziříčí

Email: prostejinak@gmail.com

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

6.2. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

6.3. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

·       Účelem zpracování osobních údajů je

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

6.4. Doba uchovávání údajů

Správce uchovává osobní údaje:

·       po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).

·       po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

Provozované služby, zajišťující marketingové a podpůrné služby

·       Google analytics - zaznamenává cookie a použití webu

·       Google Adwords - zaznamenává cookie a použití webu

·       Google nákupy - žádost o recenzi, zaznamenává email pokud odsouhlasíte v procesu objednávky

·       Heureka - zaznamenává konverze nákupu a email pro službu "Ověřeno zákazníky"

·       Zboží.cz - zaznamenává konverze nákupu a email

·       Sklik - zaznamenává cookie, použití webu, konverze nákupu

6.5. Vaše práva

·       Za podmínek stanovených v GDPR máte

·       právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,

·       právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.

·       právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.

·       právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a

·       právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

Právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek. Odvolat souhlas můžete kdykoli ve svém vlastním účtu zákazníka.

Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

6.6. Podmínky zabezpečení osobních údajů

Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména zabezpečeného / šifrovaného přístupu na web, šifrování hesel zákazníků v databázi, pravidelných aktualizací systému, pravidelné zálohy systému.

Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

6.7. Heureka

Prodávající je oprávněn předávat osobní údaje kupujícího v rozsahu e-mailové adresy, použité v rámci nákupu na stránkách internetového obchodu, provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je internetový obchod zapojen. Provozovatel portálu Heureka.cz je vůči prodávajícímu v postavení zpracovatele osobních údajů ve smyslu § 6 zákona o ochraně osobních údajů. Zasílání e-mailových adres se týká všech kupujících, kteří nevyjádřili svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti, ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných zde - sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-dulezite-dokumenty/. Provozovatel portálu Heureka.cz předané e-mailové adresy uchovává po dobu, po kterou je prodávající zařazen do programu Ověřeno zákazníky, nebo do doby, kdy zákazník vyjádří svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení vůči prodávajícímu nebo přímo vůči provozovateli portálu Heureka.cz, k čemuž je mu poskytnuta možnost v každém jednotlivém dotazníku.

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu.

6.8. Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

7. Prohlášení o použití cookies

Tyto webové stránky ukládají v souladu se zákony na vaše zařízení soubory, obecně nazývané cookies.

7.1 Co jsou cookies?

Cookies jsou malé datové soubory, díky kterým si navštívené webové stránky pamatují vaše úkony a nastavení, které jste na nich provedli, takže tyto údaje nemusíte zadávat opakovaně. Cookies nepředstavují nebezpečí, mají však význam pro ochranu soukromí. Cookies nelze použít pro zjištění totožnosti návštěvníků stránek ani ke zneužití přihlašovacích údajů.

7.2 Jaké cookies používáme?

Používáme cookies například pro zachování přepnutí zobrazení z mobilních zařízení do PC verze webu, pro zachování vašich preferencí při prohlížení těchto webových stránek, informaci o zvoleném jazyku nebo měně apod. Podrobnější informace získáte na uvedeném kontaktu provozovatele webu.

Dále používáme cookies třetích stran (např. Google Analytics pro analýzu návštěvnosti). Tyto cookies mohou být využity pro reklamní účely formou remarketingu na spřátelených webech těchto společností apod. Tyto cookies jsou řízeny třetími stranami a nemáme přístup ke čtení nebo zápisu těchto dat.

7.2.1 Souhlas s ukládáním cookies

Většina prohlížečů cookies automaticky akceptuje, pokud není prohlížeč nastaven jinak. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies. Použití cookies můžete omezit nebo zablokovat v nastavení svého webového prohlížeče. Informace o nastavení konkrétního prohlížeče naleznete na uvedených adresách:

Internet Explorer: windows.microsoft.com

Google Chrome: support.google.com

Mozilla Firefox: support.mozilla.org

Opera: help.opera.com

Safari: support.apple.com

 

8. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) vykonává (www.coi.cz).

 

9. Ostatní

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Prodávající neodpovídá za škody nebo újmu způsobenou používáním zboží.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 01. 01. 2023

Produkt je přidán do seznamu přání